Alla inlägg under januari 2010

Av Anna - 30 januari 2010 21:59

e helt supertrött o tänker snart bädda ner mig i sängen

men ligger så skönt här nu

ska kolla filmen lite till o sen ska jag läsa innan jag släcker

jag har kommit in i en period när jag bara slukar bok efter bok

d e så härligt

sen e kanske inte böckernas historier så härliga

men att kunna fly in i bokens värld e mysigt

för bara några år sen kunde jag inte d

då kunde jag inte ens läsa en liten annons i tidningen

kunde inte koncentrera mig

därför känns d riktigt nice o kunna läsa bok efter bok efter bok efter....

ännu en baksida av den jäkla ätstörningen som jag inte känner av längre

d e d bästa av allt

sen att d finns mkt o jobba m e en annan sak

men jag har en sak mindre o ta itu m

d gillar vi

  

Av Anna - 30 januari 2010 21:28

sitter här m tända ljus, glass m kolasås (mums) o kollar på tv

börjar en film nu som  jag vill se

dår se hur länge man orkar

nu har mr. bean precis varit

han e ju inte heller riktigt klok

här försöker man slappna av o så visar dom världens idiot på tv

man blir ju bara helt stirrig när mr. bean börjar m sina saker

menmen

skit i d

nu börjar filmen jag vill se

What´s love got to do with it!

Av Anna - 29 januari 2010 20:21

idag va jag iväg o fick änglamassage

helt underbart

jag har aldrig varit där förr

men hjälp va nice d va

så d lär bli fler besök där kan jag ju säga

jag fick gåshud på hela kroppen  när hon sa att hon bad änglarna va m mig

glada änglar

  

Av Anna - 28 januari 2010 23:06

va längesen jag tänkte på d ordet

AUTOMATISKA TANKAR

d fanns d gott om för några år sen

men har inte tänkt på d direkt nu

jag fick en sorts automatisk tanke imorse

d va ju inte alls på samma sätt som förr

men ändå

skillnaden e att nu kan jag tänka den tanken o sen skjuta bort den

oftast ialla fall

men om tanken kommer nu så kan jag direkt efteråt tänka mer logiskt

se d från ett annat håll lixom

låter säkert skitrörigt nu

ett exempel på tankar förr e typ:

om jag träffade nån som kanske sa att jag såg pigg ut

min första tanke då va att jag hade blivit tjock

att jag hade gått upp så sjukt mkt i vikt

antagligen va d så att jag faktiskt råkade se pigg ut den dagen

ingen menade ju att jag hade blivit tjock eller nåt

d va lixom inne i skallen på mig som d blev så totalt fel

  

Av Anna - 27 januari 2010 18:52

tråkdag

verkligen inget o göra

blä

kanske kan få nåt vettigt o skriva o istället

man vet aldrig

Av Anna - 27 januari 2010 17:53

vet inte om d e lönt o berätta

men d snöar ute :P hihi

inte lite heller

vilket innebär att jag håller mina tummar så jag kan ta mig in till jobbet imorgon utan problem. ska börja m en ny grupp från gymnasiet. o denna terminen e d disco/street som gäller, tror jag. ska bli kul:)

Av Anna - 26 januari 2010 20:05

har en massa tankar idag av massa olika anledningar

massa röriga saker o pallar inte gå in på d o börja förklara

för d går bara inte

d e så rörigt så jag förstår d inte själv

myser nu m tända ljus i fönstret o puh som ligger bredvid mig i soffan

kollar på en dokumentär o tänker sen lägga mig

dax o påbörja ny bok ikväll, läste ut den andra innan

nice

Av Anna - 24 januari 2010 20:58

jag loggades ut innan men hann spara som tur e  :)

puh ligger o myser o jag vill snart lägga mig

e vråltrött

ska upp imorgon fm o hämta medicin

men sen ska jag få ta hand om min medicin själv o slipper springa o få den delad

good


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards