Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 19 februari 2010 11:42

ibland finns d lukter o smaker som man bara känner igen men inte kan placera. för nån vecka sen hade jag en sån upplevelse

jag blev bjuden på ett snack som jag smakat tidigare

men nu när jag öppnade föll en del bitar på plats

jag har tidigare känt igen lukten men inte vetat vad d var

men nu vände d sig nästan i magen på mig när jag kom på va d va

d va samma lukt som sondnäringen jag fick när jag va inlagd

blää

inte nog m d

när jag smakade d så blev d samma smak som på de raparna man hade efter matningen

låter helsjukt jag vet

men när man hade fått ner d genom slangen ner i magen så blev man jätterapig eftersom d kom ner en hel del luft oxå

o den läskiga smaken hade jag nu i munnen igen

not nice

Av Anna - 18 februari 2010 09:43

har fullt m datortrubbel här hemma

d e såååå tråkigt

kommer inte in på sidor

loggas ut hela tiden

därför blir d kasst m inlägg här

håller tummarna för att d blir bättre snart

Av Anna - 15 februari 2010 11:23

idag har jag inget kul o komma m

somnade tidigt igår o sov nog 12 timmar, skönt  

Av Anna - 14 februari 2010 19:19

you know that i do believe


then why can´t i find neverland


i want to go to neverland


please take me there


take me find NEVERLAND



Av Anna - 12 februari 2010 21:52

godnatt o trevlig helg!

går o lägger mig nu o går in i en helg som har fullt av olika aktiviteter


have a nice weekend:)

Av Anna - 12 februari 2010 19:18

jag får inte ihop en sak

om d nu e så att man e ett älskat barn

men att man inte känner sig älskad

hur funkar d

när man som vuxen ser att man aldrig känt sig älskad

även om man har många som faktiskt alltid älskat en

hur har d blivit så

har personerna runt en visat d dåligt

eller har man inte kunnat ta emot kärleken av olika anledningar

inte vågat

inte tillåtit sig

inte kunnat

jag förstår inte

Av Anna - 11 februari 2010 23:19

hihi

e d nån mer än jag som har en katt som gillar kexchoklad??

han e ju bara för söt min lille puh

  

Av Anna - 11 februari 2010 23:09

jag såg mig själv på tv

va d verkligen mig själv jag såg

kändes inte så

e d så jag ser ut

vet inte va jag tyckte om d jag såg

varför kändes d inte bra

så fort jag såg att d va jag hittade jag massa fel

än d ena o än d andra

jag blir lika trött o besviken på mig själv varje gång

varför kan jag inte se nåt bra

ska d va så svårt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards