Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 31 mars 2010 21:47

missade precis mitt tåg:(men kl 22 går d en buss,tråkigt o komma hem 45min senare än man trodde bara

 
Av Anna - 31 mars 2010 21:24

längesen jag testade o sms:a till bloggen ju;) har alltid som mest o berätta när jag inte sitter vid datorn såklart. Men e snart hemma:)

 
Av Anna - 30 mars 2010 23:08

nu har jag bara 2 gånger kvar på mina samtal

va där idag

känns konstigt att d e slut sen

fick ju först 20 gånger som jag fick gå dit

sen fick jag förlängt m ytterligare 20 samtal som tur va

men sen va d stopp

mindre kul

men jag ska för första gången på 12 år va utan samtalskontakt

min läkare har jag ju kvar o går till henne en gång i månaden

men kommer inte ha samtal en gång i veckan som jag haft alla år

känns ändå rätt skönt även om d e lite läskigt

hon frågade idag om jag hade tankar på o strunta i dom sista gångerna

(tydligen finns d dom som struntar i o komma för att d ändå e slut)

men jag tänker ju tvärtom

hoppas på återbud nästa gång så att d flyttas ytterligare en vecka framåt

Av Anna - 30 mars 2010 15:16

nu ska jag göra mig klar o åka till jobb

måste bara åka inom ica maxi o handla lite inför min påskresa till pappa o co i tyskland


nu tisd onsd o torsd ska vi ha bröllopskurs på jobbet

massor m brudpar eller folk som ska på bröllop kommer o lär sig lite dans som e bra o kunna vid sånt tillfälle

ska bli kul


har bara haft mys m min puh nu

han låg på min mage o sov

mys e d


ont i mina händer har jag

inte kul:(

men imorgon ska jag kolla på en lägenhet!!

d e kul!!

d gillar vi massor!

håll alla tummar o tår!!

Av Anna - 27 mars 2010 17:42

idag e d världens finaste morfars födelsedag

jag e  så glad att jag dessutom fick träffa honom igår

d va helt underbart

han stod tydligt vid min sida som en underbar ängel

jag kunde se honom le

höra hans skratt

såg oss dansa o skratta tillsammans

saknar dig min underbara morfar!

Av Anna - 23 mars 2010 22:22

jag har världens mysigaste katt

han går här o pratar o e så social när jag kommit hem efter en hel arbetsdag

undrar bara va han snackar om egentligen

hihi  

Av Anna - 23 mars 2010 09:32

e vaken men trött

käkar lite frukost o sen ska jag iväg

samtal, röntgen o sen jobb

nice dag

Av Anna - 22 mars 2010 21:48

i´m feeling happy


idag känns d verkligen bra

haft en bra dag m andra ord  

sovit läääääänge

träffat min söta loppor

varit iväg på ett nytt spännande uppdrag

o dessutom pratat m en som jag gillar väldigt mkt

(du vet vem du e om du läser  )

ledtråd: ditt namn börjar på R, vi ska ses i helgen, hihi


jag vet att jag e kass på o blogga

men har bloggtorka o kasst m tid


om nån har nåt förslag på va jag ska skriva om så skriv till mig!!

e d nåt ni vill veta? nåt jag ska skriva?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards