Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 28 april 2010 22:09

It takes up to four years for a dancer to go on pointe depending on ankle strength, arch and technique.

 



denna mening räddade min kväll kan jag ju säga

haha


Av Anna - 28 april 2010 21:26

GRATTIS TILL MIN MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG  


 

ÄLSKAR DIG!

Av Anna - 28 april 2010 21:21

hade varit skitkul m discobalett

kolla in dessa skor lixom

 

Av Anna - 28 april 2010 21:10

        VILL HA!!

tåspetsskorna e såna som e mjukare, kanske bra o träna i

inte vet jag

hihi

men jag vill ha dom iaf!!

o behöver ha nya teknikskor

vet bara inte vilken färg

rosa, vita eller svarta

tyg eller skinn

hmm

Av Anna - 28 april 2010 09:56

såg på text-tv att ännu ett övergrepp inom katolska kyrkan kommit fram

blir lika arg varje gång jag hör att någon utsatts för detta

fattar inte gubbarna va dom utsätter barnen för

e dom så jäkla korkade

finns lixom inte ord för hur äckligt o hemskt detta e

sjuk i skallen måste man va

riktigt ordentligt

som ni kanske märker hittar jag inte rätt ord för o prata om detta

d e bara så fruktansvärt

Av Anna - 27 april 2010 23:19

nu får d räcka för idag

somnar nästan i soffan

nanna sött

 

Av Anna - 27 april 2010 22:36

den började bra tycker jag

hade väl kunnat sova längre även om jag inte gick upp tidigt

änglamassagen va som vanligt  helt underbar

jag tog mig dit m två händer som kändes som klumpar

o gick därifrån m händer som va som fjädrar

konstigt jag vet

men härligt

o min huvudvärk knäpptes bort rätt duktigt kan jag ju säga

love it

tänk om man kunde va där alltid lixom


sen har jag varit på jobbet

tog mig aldrig hem därifrån

drog mig från o åka hem

kändes tufft

va en liten skitsak som utlöste mina tårar o trötthet

men d e ju så d e

skönt o få d ur mig iaf

så jag stannade kvar o lugnade ner mig lite

fan va skönt d e o gilla jobbet så mkt

fast d e ju inte alltid bra

kan va bra o komma ifrån ibland oxå kanske


Av Anna - 27 april 2010 09:16

helvetes jävla ekonomi

hur fan går d ihop

fattar inte

efter dom knäppa räkningarna e d ju inget kvar

får bli knäcke o vatten till 18maj

blir så trött o arg på skiten

här försöker man o kämpar m varje krona

o ändå skiter d sig

helvete då

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards