Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 23:23

idag hade vi en liten föreställning m dom minsta körtjejerna

d gick jättebra o dom va så underbart söta o duktiga

sen blev d pizza till oss hungriga människor:P

gott va d

eftersom d ju e 1 december imorgon e d ju kalenderöppning

så flickornas mamma skulle fixa en sån paketkalender

vi satt o slog in en hel del paket o hängde fast dom

d va jättemys

kommer ihåg att jag o min bror oxå hade varsin sån som mamma gjort

hon hade gjort tåg i nåt filttyg som vi hade på väggen alla dagar före julafton

varför kan man inte få en sån nu oxå??

e d bara för man inte bor hemma eller??

man ska kanske ta o bo hemma perioden 1-24 december, hihi

  

Av Anna - 30 november 2009 11:29

jag tänker inte ens börja utvärdera gårdagen

julfesten på jobb va trevlig

massor m söta barn o trevliga föräldrar

tomten kom oxå förbi o allt

d viktiga e att barn o föräldrar va nöjda

därför vill jag inte ens tänka på min sång o pianoinsats

finns ju en risk i att jag börjar nedvärdera mig själv sjukt mkt

o d e d inte värt

men d va en mysig eftermiddag m massa mysiga kramar o underbara barnleende

finns d nåt bättre lixom  

Av Anna - 28 november 2009 23:52

e svintrött efter dagen o ska nu lägga mig här i soffan

mamma o chili sover i mitt rum

har farit runt hela dagen o sen varit o käkat gott m släkten

jag måste ju säga att min kusin äger fan scenen när hon sjunger

grymt bra e hon

men nu ska vi nanna jag o puh

känner mig inte helt på topp just nu

har väl blivit lite mkt kanske

plus att jag har svårt att andas:(

stress?? allergi??

blir fan inte klok på va d e!

men men skit i d

gonatt

Av Anna - 27 november 2009 22:49

nu kan jag ju tycka att jag gjort mitt för idag

sista plåten m lussekatter e inne nu o jag tänker göra mig klar för o lägga mig o läsa lite

imorgon kommer mamma o chili, nice

vi ska på konsert på kvällen

kusin klara ska sjunga

o även flera tjejer jag känner ska va m

kul kul

innan d så träffar vi släkten o käkar på basilika

mums

men nu e d godnatt

Av Anna - 27 november 2009 20:53

hjälp va huslig jag varit idag

bakat pepparkakor o har dessutom lussekattsdeg på jäsning nu

hihi

lite kul

Av Anna - 26 november 2009 23:20

jag e trötter nu o ska bädda ner mig o läsa lite i min bok

har fastnat i "uppdrag granskning"

ect-behandling o st lars

ja fy fan va man hatade såna behandlingar

ändå gjorde dom d på en

kvinnan d handlar om har fått sjukt många behandlingar

ja fy fan

d jag minns tydligast från mina ect-behandlingar e sköterskan som jag såg på uppvaket

hon hade ju såna gröna kläder o munskydd

men jag minns dom vänliga ögonen bakom glasögonen o hennes namn

d glömmer jag aldrig

Timmglas hette hon i efternamn

kan fortfarande se hennes namnskylt

menmen, nu ska jag nanna

Av Anna - 26 november 2009 22:52

om jag pallar efter jobb imorgon sticker jag nog till IKEA:)

vill kolla in julsakerna där

älskar d o vill ha nåt fint

Av Anna - 26 november 2009 22:39

 har fått massor m söta smileysar här nu 

kul

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards