Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 10 november 2009 23:40

jag vet att jag inte varit så aktiv här nu

men  har varit en del annat på mitt lilla schema

men skriver nån liten rad nu innan läggdax

har varit mkt dans idag vilket vi gillar!!

först salsa, vals, foxtrot o bugg m "stora" elever

sen barndans:)

en snabb runda hem till en underbar arbetskamrat för att se om vi kunde bli lite klokare på vår lilla utbildning

hoppas vi kunde lösa nåt iaf:)

jag avslutade m ett danspass på vuxenmixen

d va jazz idag!!

me like that!

på vägen hem ringde matte:)

långt o trevligt samtalGlad

men som sagt så e d läggdax nu

ska orka m morgondagen oxå ju

nanna sött!

Av Anna - 8 november 2009 20:52

jaja

nu e d läggdax

ska läsa lite innan jag släcker

men dagens trea först!

* härlig dag på jobb

* lagade mat

* mys m sötpuh


bläddrar lite i reklam nu som kom idag

lite barndomskänslor infinner sig, hihi

d kom en leksakskatalog

minns när man va liten

bläddrade sönder tidningen o kryssade i allt man ville ha i julklapp

fick man egentligen nåt av d?? haha

tror inte d

menmen

jag lever ändå:P

nattinatti

Av Anna - 8 november 2009 08:03

känns som att när jag säger att jag verkligen VILL bli bra

komma vidare

klara av detta

va skadefri o hela den skiten

så e d många som inte tror mig

som att många tänker

hon kommer ändå inte klara d

jag har försökt i så många år

trillat dit hur många gånger som helst

blivit inlagd

kommit hem

blivit inlagd

kommit hem....

ja, ni fattar

jag har ju svårt o tro mig själv oxå

men JAG vill

JAG måste klara detta

please believe in me!!

Av Anna - 8 november 2009 08:01

jag vet att detta e lite sent men här kommer gårdagens trea (bättre sent än aldrig eller hur?)


* utb!!:)

* god mat i r-bäck

* mys m lill-loppan<3


kom hem sent igår o orkade helt enkelt inte dra igång datorn igen. hoppade direkt ner i sängen. nu ska jag strax iväg o jobba m alla söta barnen:) me like!

Av Anna - 6 november 2009 21:42

här kommer trean för denna dag


* gick bra på tåspetsen:)

* sov länge

* fixade min arm

Av Anna - 6 november 2009 21:29

haft en bra dag idag tycker jag

sov länge o tog d lugnt

jag stannade kvar på tåspetsen idag:)

gick bättre än förra veckan

tack vare den där lilla fotövningen tror jag:)

nu sitter jag här framför tv:n o har även en pärm i mitt knä

läser lite i min "charlie"-pärm o hoppas på o blir lite klokare kanske

Av Anna - 6 november 2009 12:55

känner på andningen att d e nåt

allergi eller e d den lätta astma jag har som blir värre när d e kallt

tyvärr tror jag att d e d senare

behöver nog ta min medicin regelbundet då

tråk


snart bär d av till jobb

d e dom små balettbarnen idag

mysigt e d

får se om jag stannar på tåspetsen idag

Av Anna - 6 november 2009 10:25

hade rätt mkt problem m min lilla dator o internet igår. därför blev d aldrig någon dagens trea.

men den kommer här!

* härlig dag på jobbet

* pratade m pappa

* mys m puh

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards