Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 5 november 2009 11:13

torsdag redan

har ett mytroll hos mig här i soffan som kurar ihop sig så mysigt

puh min lille sötnos


innan jag åker till jobbet idag ska jag ner på stan o hoppas att en snäll själ kan laga min fina jacka. håller tummarna för d!

Av Anna - 4 november 2009 23:12

sitter tröttis i soffan

puh ligger här o tvättar sig o blir så fin så

innan jag kryper ner ska jag dra dagens trea!!

* bra körövning m alla tjejerna

* trevlig fika m ac:)

* årets första snö!!


Av Anna - 4 november 2009 15:03

sitter här nyduschad o förhoppningsvis fräsch o försöker göra mig klar. ska se om jag hinner sätta mig vid pianot en stund innan jag får meddelande om att d e fikadax:) ac o jag ska ta en fika innan d e dax för veckans kördag. först dom minsta, sen dom lite störra tjejerna o efter d börjar vi träna m luciakandifaterna. ska bli så mys.

hej så länge!

Av Anna - 4 november 2009 10:35

idag e d 4 november o d ser väldigt blåsigt ut utanför mina fönster. puh sitter o tittar ut o tycker nog d e lite spännande när d rör sig därute.

för att gå helt emot hur gårdagen kändes så ska denna dag bli bra. inte bara en del av den. hela dagen ska bli bra oavsett va jag gör.


Av Anna - 3 november 2009 23:37

trean för dagen ser ut såhär:


* bra samtal

* varit på jobb

* myst m gullo


men nu e d sängen som gäller!! nattinatti

Av Anna - 3 november 2009 23:33

när jag sa godnatt till sötaste lill-loppan kom hon fram o gav mig en mysig kram o en napp-puss. jag sa "jag älskar dig" till henne o hennes sötaste svar va: - "hon oxå! mamma oxå!"

jag hängde först inte riktigt m men sen sa hon -" mamma oxå älskar mig!"

gullo!

kan man annat än älska en sån sötnos?!

Av Anna - 3 november 2009 19:58

just nu e jag inte hemma utan i r-bäck. den minsta ska nattas nu o jag passar på o sitta här lite. mår bara helt illa, fattar fan inte varför. precis som allt bara kom flygande o jag hatar d!!

känner mig så jäkla misslyckad. hur mkt hann vi sjunga lixom? ingenting egentligen. men direkt känner jag att jag inte kan o ger upp. skäms som tusan gör jag när allt inte e perfekt på en gång. o jag hatar d!! jag vet att d bara e jag som kan ändra mina tankar. men d e så jäkjla svårt!!

o jag hatar d!! jag hatar att alltid känna såhär.

vet inte om jag ska våga nämna nåt om mina tankar. vill inte känna dom o dom ska försvinna!!

fatta d!! ok?!?!

dom ska bort!!

  

Av Anna - 3 november 2009 09:31

sovit gott inatt m värme i mitt sovrum

precis käkat frukost o ska strax göra mig klar för att ge mig iväg

först e d samtal som gäller

ska bli nice

sen ska jag ta mig till hbg för att se om jag kan hämta  ut medicin idag

idag ska jag till jobbet igen!!

d gillar vi massor

en veckas lov e läääänge!!

så idag ska jag va m på gymnasie-lektionen

vilket innebär foxtrot, bugg, vals o salsa:)

o alla härliga barngrupper följer direkt efter d

hjälp va jag längtar!!

direkt när jag slutat kommer jag åka hem till mina sötnosar o mysa m den minsta lilla loppan

kanske till o med blir lite sångtips eller nåt om d hinns m:)

have a nice day everybody!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards