Alla inlägg den 2 november 2009

Av Anna - 2 november 2009 22:25

måste säga att ibland e jag så jäkla sugen på att skriva ner hela jäkla härligheten o bara vara genomärlig. men jag vågar inte. va fan jag e rädd för vet jag inte. men som vanligt handlar d nog om att skydda andra. o kanske mig själv oxå. jag vet inte. att d ska va så jäkla svårt. grrrr. vem skulle egentligen vilja veta? jag vill helst av allt inte veta men jag har lixom inget annat val. hur mkt jag än vill glömma o förtränga så går d inte. varför?? jag fattar inte. o jag vill inte ha d m mig. hela tiden i d jäkla bagaget. d e inte rättvist. e d i o för sig ingen som sagt att d ska va heller. men d hade varit så jäkla skönt om d va d. tänk så härligt om allt varit rättvist. allt varit precis som man vill ha d. men d e klart. d e nog inte så kul i längden. men lite då o då kan allt väl bara va lätt o kul osv.

  

Av Anna - 2 november 2009 22:20

idag har d verkligen varit helsnurrigt m dessa mediciner. när jag väl kom iväg till apoteket så fick jag inte  hämta ut. stod fel i receptet. så ska försöka igen imorgon. en dag som denna blir jag så otroligt trött på att man måste ta dessa j***a mediciner varje dag. vill bara sluta o klara mig utan dom.


innan jag glömmer d så ska jag slänga in dagens trea!

* busat m lill-loppan

* härlig kör-timme m unga toner

* fått värme i min lägenhet

Av Anna - 2 november 2009 11:04

av nån konstig anledning hade jag hämtat fel medicin på apoteket så jag måste dit sen o även tillbaka till citykliniken för att få d doserat. tråkigt eller vad?!?!

Av Anna - 2 november 2009 09:11

ojdå

glömde helt bort dagens trea igår. jag va så trött o la mig redan vid 19.45 o läste en massa. hade ingen större lust o dra igång datorn för d lixom. men skit i d. nu ska jag ut i kylan o hämta medicin. men tänker cykla hem som en galning o krypa ner under täcket i soffan o käka frukost.

c u later!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards