Alla inlägg den 21 november 2009

Av Anna - 21 november 2009 19:55

hittar ju inget kul på tv

puh ligger o myser bredvid mig, sötnos e han

jag måste ju ta fram kläder till konserten imorgon

vet inte va jag ska ha på mig

hmm


Av Anna - 21 november 2009 19:23

saknar min lillebror!!

 

  

Av Anna - 21 november 2009 19:20

jag e typ sug på glass!

har bara tråkig vaniljglass hemma. o isåfall vill jag ha nån sås eller strössel till vilket jag självklart inte har.

ben&jerry´s skulle sitta fint!

men då måste jag handla d ju:(

orka lixom!

nä får rota o se om jag hittar nåt gott i min lya.

  

Av Anna - 21 november 2009 19:08

känns som jag varit rätt flitig ändå sen jag kom hem.

först tog jag mig ut till en busig liten sötnos. vi lekte lite o tog en promenad i solen. självklart skulle dockan oxå m o hålla handen o allt. hihi, gullo! klockan sprang iväg o d va dax o göra sig redo för o ta sig in till stan igen.

d va teatern som gällde. ett genrep inför imorgon. tro d eller ej men vi ska va m o sjunga på en julkonsert!. känns tidigt, men brukar va mysigt. (även om d brukar va duktigt rörigt). tror d e 30 tjejer i kören som ska va m vilket e härligt. genrepet gick som d gick m tonarter o takt osv. men d  blir säkert bra ska ni se.

jag fick världens ryck här sen när jag kom hem. hade bokat tvätt-tid o började m d direkt. samtidigt började jag fixa på toaletten, mitt rum o lite allt möjligt. o nu sitter jag här m rena kläder, halvfärdig städning o supertrött. har ont i mina händer!! eller i handlederna rättare sagt.

imorgon inleds sista barndansveckan på jobb:( då får anhöriga komma o titta på lektionen o d brukar va en hel del folk där då. sen har vi jullov. hoppas tiden går snabbt för d e tråkigt att inte jobba!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards