Alla inlägg den 25 november 2009

Av Anna - 25 november 2009 22:43

e helt slut o ska lägga mig nu o försöka läsa

vill få slut på skiten i skallen o hoppas på bättre tankar imorgon

nattinatti

  

:(

Av Anna - 25 november 2009 22:14

ditt jävla svin

du styr

du ställer

va jag än vill så e d du som styr

din handling får mig att välja andra vägar

vägar som jag kanske inte skulle tagit

kanske inte vill ta

men d e du som sabbat allt

dina handlingar

dina ord sitter fast i mig

hur fan man gör för o bli av m dom vet jag inte

e du medveten om följderna

var du medveten om d då

e du medveten om d nu

ser alla vilket svin du e

ett stort jäkla äckel

hatar dig

hatar dig nu o för alltid

 

Av Anna - 25 november 2009 21:53

bilder i huvet

blää

vill inte se

vill inte höra

ta bort

grrrr

Av Anna - 25 november 2009 21:45

va fan e d nu

jag fattar inte

hinner inte m

måste d gå så jäkla fort

bromsa d nu för helvete

Av Anna - 25 november 2009 12:20

igår tog jag på mig en liten uppgift på jobb

att sotera godis, hihi

inför söndagens julfest för barnen fanns d supermånga godislådor

självklart m blandat godis

men för att lättare göra rättvisa påsar till alla barn så skulle d först sorteras

jag tog tre lådor åt gången o d gick i rasande tempo när jag väl fick in ett bra sätt att arbeta

röda sura flaskor där, skum där, kolor där....

skrattade lite när jag tittade på skumfigurerna

d va små kaniner

typ påskharar

tur att d finns extra tomtar o slänga ner i påsen

man kan kanske tänka: varför inte köpa färdigsorterat godis

jag vet inte svaret men en sak e säker

d va mysigt o sortera så jag hoppas att resten av lådorna e kvar imorgon så jag kan fortsätta hihi


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards