Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 31 december 2009 17:24

Gott Nytt År önskar jag er alla. Detta året ska fan bli mitt år:)hihi. Eftersom jag fått virus i datorn har jag inte kunnat öppna den idag. O därför har jag fått sjukt mkt gjort här hemma. Men d e mysigt. Fixat lite,ändrat osv. Myser m puh nu o ska bara va hemma hela kvällen. Kram

Av Anna - 31 december 2009 07:44

nyårsafton idag:) ska bara ta d lugnt o pyssla lite här hemma. Sötkusse kommer en stund o sjunger,mys. Men blev arg igår när jag kom hem från moster efter en trevlig kväll. Har fått en jävla trojansk häst i min dator! Hur kul e d då?! Nu ska jag somna om ett tag. Så d så!:)

Av Anna - 29 december 2009 16:30

jag e sjukt trött

varför

inte för att jag sovit dåligt iaf

theralenen kan väl inte sitta kvar i kroppen än

eller kan den d

kanske eftersom jag inte fick i mig nåt på ett dygn

anledningen till d va ju att jag bara sov

theralen o sov

men inte så här länge

hmm

men nu har jag inte kvar den flaskan hemma

den gav jag bort

vill inte ha skiten


men skit i d

för idag ska jag ha d mys

hela kvällen ska jag bara va

bara va

o bara mysa

Av Anna - 29 december 2009 11:55

så smart man e när man e i slutet av en bok o glömmer ta m en ny o läsa! 2timmar kvar nu. Tja! Sånt e livet,hihi

Av Anna - 29 december 2009 11:06

sitter på bussen nu o ska träffa min änglasyster:) ska bli mys. En hel del folk på bussen så jag har inte riktigt plats till o ta upp datorn. Menmen,e inte så långt dit ju. Lyssnar på peter jöback o har ju bok:)

Av Anna - 28 december 2009 20:24

nu e jag helt totalt supertrött o tänker bädda ner mig

så nattinatti!

Av Anna - 28 december 2009 18:46

har ju som ni märkt inte hunnit blogga speciellt mkt

har ju sina förklaringar,hihi

men nu e jag hemma igen iaf

åkte till sverige i lördags

på annandagen

just den dag man aldrig kommer glömma

(tänker på er massor A, J, A, E <3

jag va så totalt supertrött o kände bara att jag inte orkade va kvar hos mamma som planerat

vi åt jättegod kalkonmiddag m moster o co

emil o julia stannade kvar hos mamma men jag ville bara hem

mamma körde mig till tåget o ca 2 timmar senare va jag hemma hos min puh

sen har jag varit helt borta

sovit o sovit o sovit....

o sovit ännu mer

men idag hade jag inget val

d va utbildning på jobb o jag hade bestämt mig för att hur jag än mådde så skulle jag upp o iväg

d va jäkligt segt o vingligt i början kan jag säga men sen blev d bättre

nu har jag käkat god "dafgård" lasagne o hoppas på o få tillbaks en hel del krafter

jag ska lägga mig tidigt o sova idag

imorgon ska jag till jönköping:)

ska träffa min underbara änglasyster!!

saknar henne som tusan

men ska bli mys:)


här e förresten en bild på alla oss syskon!!

första gången som vi ALLA va samlade=)


Emil 27, Boie 14, jag 29 o Lukas 7  


o sen fick vi ha ett foto m flickvänner :)  Boie m Ann-Christin o Emil m Julia:)


TACK FÖR EN MYSIG JUL!

ÄLSKAR ER MASSOR!!  

Av Anna - 24 december 2009 18:54

oki

nu e d sa för er som inte vet att jag befinner mig i tyskland hos min pappa=)

bakom mig star mina 2minsta bröder o spelar fotboll pa wii-spel som tomten kommit med. de andra är nere o fixar m den svenska julmaten.

emil o julia är oxa här.

jag kan ju säga att pappa sag aningen snopen ut när jag stod i trappan igar. karen o boie körde till hamburg o hämtade mig o han hade verkligen inte en susning. d e första gangen som vi e samlade alla 4 syskon!!=)

kommer säkert berätta mer sen när jag kommer hem.

god jul pa er alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards