Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 7 december 2009 10:17

lill-loppan fick träffa tomten igår på julmarknaden

han hade frågat va hon hette o va hon önskade sig av tomten

världens sötaste svar: "julklappar!"

hihi, hur söt får man va

storasyster har skrivit sin mammas önskelista hemma

supersöt

"mamma önskar sig pyjamas, morgonskor, nattline....

o så vill hon gifta sig oxå!!"


hihi, gullungar!

i love them!  

Av Anna - 6 december 2009 21:58

kliar i hela kroppen så trött jag e

blir väl sängen om en liten stund

min söte puh kom nu o la sig på min mage o myser

han spinner som en galning:)



Av Anna - 6 december 2009 21:29

va gör man nu då när d inte e jobb på hur länge som helst?!

ingen dans

inga barn

hoppas tiden går fort så nästa termin startar!



                  

Av Anna - 6 december 2009 21:24

denna dag började inte kul

försökte m d mesta

fixade, slog in några julklappar

sen fick jag en hjälp innan jag gick till julmarknaden där kören sjöng

jag myste m loppan då, hon va oxå m :)

åkte sen m dom hem o jag fixade godispåsar till dom minsta kör-tjejerna imorgon. vi har avslutning då o ska sjunga o dansa o bara ha mys

denna termin har gått så sjukt fort

nästa vecka e d lixom lucia!


Av Anna - 6 december 2009 10:34

hade mys m en liten sötnos igår

när hon vaknade efter lite eftermiddagssömn tittade vi på film

självklart blev d favoriten "barbie o de tre musketörerna"

jag satt bara o flinade när hon sitter o säger replikerna

ibland innan de sägs i filmen

2 år o kan replikerna

hihi

dessutom ska hon bli musketör när hon blir stor  

gullunge!

Av Anna - 6 december 2009 00:27

denna e så superfin!! en klänning från VILA! i want!


  

Av Anna - 4 december 2009 21:53

nu ger jag upp för denna dag

tänker bädda ner mig

får se om jag pallar läsa eller om jag somnar

hoppas på att morgondagen blir bättre

nattinatti

Av Anna - 4 december 2009 21:15

jag e väl korkad

men jag fattar inte riktigt

 

 

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards