Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 19 december 2009 00:36

e d bara jag som har trubbel m o komma in här på denna sida ganska ofta just nu?

har inte funkat o blogga från mobilen heller.

hoppas på bättre tider nu

jag e svintrött o tänker faktiskt hoppa i säng bara så ni vet

Av Anna - 18 december 2009 11:48

tummen upp för bra läkare som hittar bra lösningar o hjälper en!

jag e en av dom som fått en vinstlott när d gäller läkare!  

tur att d finns vinstlotter där oxå

har ju lyckats träffa på många nitar oxå under alla år:P

Av Anna - 18 december 2009 10:02

nån gång mellan 11-12 ska min läkare ringa mig

hoppas jag

sökte henne igår

vet inte hur jag ska fortsätta

att dagligen ta stesolid på kvällen för o stå ut går inte

d ser jag ju själv

d håller inte

d får mig ju o somna snabbt på kvällen

min känsla i magen som jag vill bli av med försvinner

men den stora baksidan!!

spärren att låta bli skadandet blir på tok idiotisk

va fan gör jag lixom??

Av Anna - 15 december 2009 23:49

lagt undan mandalas nu men tänker låta avslappnings-cd:n snurra hela natten som alltid;) nattinatti

Av Anna - 15 december 2009 22:04

kollar ju runt som tusan efter lägenhet

vill flytta

helst hbg så jag har nära jobb

men d e lång kö!!

nu såg jag att d fanns några man kunde söka

men så måste man skriva årsinkomst o arbetsgivare

va fan skriver man?

försäkringskassan

sjukskriven

eller skriver man praktikplatsen som ju på ett sätt e mitt jobb

men jag får ju inte min inkomst därifrån

d e en djungel kan jag säga

kan d inte bara finnas en drömlägenhet nu!!

shit va nice d hade varit

Av Anna - 15 december 2009 21:13

jag vet en hemlis!!

men ni får inte veta va d e

för d e faktiskt hemligt, hihi


  

Av Anna - 15 december 2009 21:10

tack för att d finns fantastiskt underbara vänner!!

va hade man gjort utan dom?!?!

tack för att ni finns!!


 


   

Av Anna - 15 december 2009 17:56

redan 15 december!!

går så snabbt

nästa vecka e d jul lixom

jag har idag fixat världens bästa julklapp (tror jag)

tyvärr kan jag inte avslöja va d e här o nu men jag lovar att d kommer att berättas!

kan ialla fall säga attd e INTE ett paket

d e en upplevelse

ska bli mys

idag har faktiskt varit en bra dag=)

känns som att jag e helt speedad på dagarna o sen blir kvällen jobbig

vill hitta en balans!

samtalet idag va d sista detta året

o d va ett väldigt bra samtal!

sen fixade jag fina julklappar som jag e jättenönjd m

en chailatte ropade på mig på espresso house

där satte jag mig o lekte viktig

va tvungen o ringa försäkringskassan eftersom han sökt mig

o sen ett annat samtal

o till båda dessa va jag tvungen o ha min kalender framme

hihi

"över-viktig" eller??

men sen fick jag sällskap av sara=)

d va supermys

kändes som min flabb gick i ett, haha

kändes kul o härligt o väldigt  bra=)

vilket innebär att d måste göras om

(om sara vill förstås, hihi)

nu måste jag pysa iväg till d sista luciatåget för i år=(

sorgligt men sant

d e ju sååå mysigt

kram så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards