Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 14 december 2009 21:08

skoja alltså

va sjukt trött o somnade en stund i soffan vid 19

skönt va d

men när jag vakna visste jag ju varken ut eller in

va d morgon

kväll

????

har  varit vackra luciatåg idag

dom e så fina

mellan några av luciatågen hade vi lite paus o jag gick hem o fikade hos mormor

jag tog m mina hemmabakade lussekatter

tror hon blev lite imponerad av mig, hihi

Av Anna - 14 december 2009 12:12

oj va d va fullt m känslor igår

verkligen totalt överflöd

kröningen va underbart vacker

massor m folk

fullsatt kyrka

vacker sång o allt

kunde inte bli bättre

men jag måste säga att jag saknade ljus vid pianot

såg inte mina noter ju när d släktes ner för luciatåget

men jag hade tur o fick hjälp av en snäll scout som satt m en lykta

o i den lyktan va d inte vilken låga som helst

d va från betlehem!

d svåraste va att pappa skulle åka hem direkt o vi skulle inte ses mer denna gång

gör ont i mig när han åker hem

vet ju att vi ses igen men d blir alltid så otroligt intensivt att man inte hinner ta in nåt

massor m känslor, saknad o massa saker som  jag inte vet va d e

vill ju ha tid tillsammans m honom

men d blir aldrig riktigt tid till d

vi sa hejdå

han gick

jag fick panik o såg honom inte längre

jag sprang nerför gången o såg honom precis vid dörren o bara slängde mig om halsen på honom

tårarna rann o jag märkte att han oxå hade sina tårar i ögonen

men han vill inte visa d

d vet jag

jag vet att d kommer sen när jag inte e där

jag ville bara fortsätta krama honom

PAPPA! JAG ÄLSKAR DIG VILKET DU VET!!  

Av Anna - 13 december 2009 22:21

Nu börjar äntligen stesoliden verka o jag hoppas kunna sova nu. Massa tankar o känslor i omlopp som e sjukt svåra o hantera idag:(

Av Anna - 13 december 2009 08:52

himmelens vackraste ängel ANNEKE!!

idag e d lucia

innebär att d e tre år sen du lämnade oss

vi saknar dig oerhört vilket du säkert vet

du sa att du skulle lämna oss en dag vi skulle minnas

o så blev d verkligen

du älska lucia

idag ska jag spela på kröningen i kyrkan

ska tända ett ljus för dig

behöver ju inte be dig komma dit

vet att du e där

vet att du e där o ger mig styrka när nerverna blir stora

att du sitter hos mig o lugnar mig


BLI STILLA, LÅT TYSTNADEN FÖR DIG NÄRA

NÄRVARON FINNS DÄR

EN KRAFT SOM VILL BÄRA,

JA, ÖPPNA DET RUM SOM STÅR LÅST DJUPT INOM DIG

BARNET SOM BOR DÄR OCH STUMT SKRIKER

"HÖR MIG"

DU ÄR EN BÖN

GUD ÄR DIN BÖN



  

Av Anna - 12 december 2009 21:16

blir nervös när jag inte hör nåt

va tänker du

har du inte läst d

vill du inte svara

mina tankar snurrar

jag vill inte förstora detta



Av Anna - 12 december 2009 19:26

  

Av Anna - 12 december 2009 19:10

först vill jag höra va du mena

men d kändes

d gjorde ont i mig

jag älskar dig

jag vet att du älskar mig

men detta kändes inte rättvist

 


Av Anna - 11 december 2009 19:25

jag behöver veta

vet inte du så ta reda på d

d e bara o fråga

känner nu att jag faktiskt lägger ner d

orkar inte

vågar inte riskera

d e d inte värt

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards