Alla inlägg den 23 december 2009

Av Anna - 23 december 2009 07:56

igår va jag hos mina loppor på kvällen o hade lite julmys

dom hade sina fina tomteklänningar o pyntade o klädde granen

man blev lite arg ibland eftersom saker inte gick som man ville

eller att vi andra inte kunde läsa tankar

sen va dom supertrötta o ville bara öppna julklapparna jag hade m till dom

dom hade kikat lite o kom springande o skrek

VA MÅNGA!!

men vi åt o när den fina (dock för höga granen) va klädd o toppen avklippt blev d äntligen dax för julklapparna

nästsist öppnade den stora loppan paketet m barbie

ni skulle sett hennes ansikte!

men hennes skrik sa allt, hihi

fatta att hon fick prinsessan liana!!

hon kunde ju sjunga

o spegeln m melody fanns m

vilken lycka

så jag märkte tydligt att hon blev nöjd:)

dom hade varit iväg o handlat till mig oxå o d va den stora loppan som valt

den fina stickade tröjan jag tittat på såååå länge

o dessutom den lila!!

d va ju den jag ville ha!

o fina halsband o klämmor till:)

sen va d deras kära föräldrars julklapp till mig!

den fick jag öppna först av alla

en kökskniv (vilket jag aldrig ägt pga olika anledningar)

en fiskars eller va dom heter

såna fina o dyra!

vilka blickar vi utbytte

min blick utstråla nog mest rädsla o en fråga: VA FAN GÖR NI?!?!

men deras blickar sa: DU FIXAR DETTA!

jag har ju länge stått o skurit typ kyckling m matkniv o andra konstiga saker

o bröd o annat, grönsaker

så jag behöver ju en

en jäkla utmaning e d kan jag ju säga

men jag vet att just DEN skulle jag inte ens riskera o göra andra saker m

jag har fått förklarat va som skulle kunna hända då

o d tänker jag inte utmana

aldrig i livet

d värsta e att dom vet va dom gör

annars skulle dom aldrig gett mig den

d vet jag

TACK finaste ni för en mysig kväll!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards