Alla inlägg den 1 december 2009

Av Anna - 1 december 2009 22:13

vet egentligen inte om d verkligen e frågor

men d finns en massa saker i skallen som gäller dig

jag hatar att dom finns där

men vet inte hur jag ska bli av m skiten

avreagera kanske

få ut all ilska

hur fan ska d gå till?

jag fattar inte

vet inte hur fan jag ska orka

eller hur d ska gå till

kan nån svara på d?

varför ska d va så jäkla svårt

varför e d MITT liv som blir så komplicerat när d e DITT fel

eller e d inte d?

d va du!!

ditt jävla svin

varför e d JAG som har äcklet i mig??

  

 

Av Anna - 1 december 2009 22:08

decembers första dag avklarad

har gått i ett rasande tempo tycker jag

dagen började m samtal

vet att jag tjatar men hon e verkligen superbra!

sen hann jag hem en kort stund innan jag tog bussen till jobb

d va gymnasieeleverna idag, gick bra

dom e superduktiga! o nästa vecka har dom sitt prov

av m träningskläderna o på m vanliga o iväg m bussen till kusinerna i åstorp

elina skulle ha en föreställning m klassen där hon skulle sjunga

va mysigt m underhållning o fika

så jag kom hem för en liten stund sen o e nu supertrött

ont i skallen har jag oxå, blää för d!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards