Alla inlägg den 20 december 2009

mys

Av Anna - 20 december 2009 21:41

myser m min puh

ser på coyote ugly

o e trött

ligga kvar här

eller bädda ner mig på riktigt

ojoj vilka svåra val man har ibland

måste oxå kolla så jag får m mig allt inför imorgon

måste ju t o m ställa klockan, hihi

nu hoppade puh iväg o då e d väl lika bra o packa ihop noter, kläder o sen borsta tänder o sånt

ska bli såååå kul m konserten imorgon!!

hoppas ni kommer:)

Av Anna - 20 december 2009 19:59

sitter o målar m lill-loppan i målarbok

massor m frågor

"anna!: gör du?"

"anna!:letar du efter?"

"anna!:gör du?" (igen)

"anna!:"

då tänkte jag va e d nu?!?!

"anna!: jag tycker om dig!"

o efter en liten stund sa hon

"anna!: jag älskar dig oxå!"

gullunge eller?!?!

:D

Av Anna - 20 december 2009 10:25

  


jag m mina minsta fina bröder

boie m dom underbara blå ögonen o lukas m dom busiga bruna

så söta e dom

snacka om att jag saknar dom!!

denna bilden togs för 2 år sen så dom har ju förändrats en hel del

ÄLSKAR ER MASSOR!!


Av Anna - 20 december 2009 09:39

kolla in oss!!

visst e vi söta

jag o min lillebror emil :)


  


  

Av Anna - 20 december 2009 08:57

vaknade för en liten stund sen o tog mig upp till min lilla puh som sovit i soffan

han somnade hos mig igår men sen ville han leka vid 1 inatt

o d ville INTE jag

så jag stannade i min säng o han fick gå ut därifrån

men nu ligger mitt troll här o myser

d e faktiskt första kvällen/natten som jag inte tagit nåt lugnande

o jag somnade ändå

jag hade inte världens ångest på kvällen

anledningen va kanske att jag hade saker o göra

jag hade mina julklappar o fixa m

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards