Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 19 december 2009 23:21

idag e d många som kikat in här:)

d e kul tycker jag, hihi

kram till er alla

Av Anna - 19 december 2009 23:03

eftersom jag vet att denna lilla person inte läser o kollar in min blogg så kan jag visa va jag hittat. så supersött!




 

ett sött halsbans o armband m sötaste kitty




  


o en liten väska:)


för den som inte kan gissa sig till d så e d till den minsta lilla loppan:) d e massor m kitty där!

Av Anna - 19 december 2009 22:21

tiden har verkligen bara rusat iväg

men nu har jag slagit in mina julklappar:)

puh ville va m o d slutade m att han fick va på mitt rum en stund så jag kunde göra d jag skulle

sen ville han komma ut igen o han fick en ny chans

gick bra en liten stund

sen satte han klorna i min arm:P

så nu e han på mitt rum igen men e iaf tyst denna gången

han fattade nog att d inte va lönt så han har väl lagt sig i sängen eller nåt

hihi min gullis

Av Anna - 19 december 2009 19:20

här kommer lite bilder på fina kläder jag vill ha!!


 

 denna blusen såg jag ju faktiskt när jag o mamma va i en butik i ystad:) kan d va den som hon skrev att jag skulle bli så snygg i:P hon skrev att jag skulle bli snygg i en julklapp:) man kan ju hoppas, hihi


Sommarsöta!!

dessa två tycker jag e såååå sommarsöta, typ m vita byxor till:)


    


d märks väl inte att jag gillar odd molly?!?!

Av Anna - 19 december 2009 19:01



 hjälp va skönt

jag somnade här i soffan m puh

superskönt

men nu kallar faktiskt julklapparna tror jag

hade tänkt göra d i köket för d e bra m plats där

men nu börjar ju dance you ass off på tv

måste se va d e för skit dom hittat på

kan ju fixa klapparna här på golvet

bra m plats o allt

men antagligen en väldigt nyfiken o "hjälpsam" puh


  

Av Anna - 19 december 2009 16:49

åå va trött jag blir på vården

har en vän som e inlagd på allmänpsyk

samma avdelning som jag själv spenderat nåt år på

blir bara så frustrerad på hur dom "behandlar"

jag önskar sååå att d fanns nåt jag kunde göra

men man känner sig så maktlös

Av Anna - 19 december 2009 16:04

fryser här hemma o har nu tagit på mig myskläder o lagt mig under täcket i soffan o glor på tv.

spelat igenom låtarna inför dopet imorgon o d e nog inge större problem


ser jättemkt fram emot måndag när vi ska ha vår lilla julkonsert

men känns lite pirrigt ändå

ska d ju göra


känner nu att jag e helt supertrött

blev sent igår plus x antal stesolid för o dämpa saker o ting

d blev dom sista så nu har jag inga kvar

va på apoteket o hämtade ut den andra idag

jag vill verkligen att detta ska funka

jag vill inte va en sån som alla ser på o tänker

"hon tycker synd om sig själv o vill va ett offer"

jag vill inte d

men d e så förbannat svårt o ändra tankesätt o allt va d innebär

alla jobbiga känslor som bubblar upp

o har man dessutom inte kännt dessa känslor innan blir d inte lättare

jag kan ju nu känna igen om jag e arg eller ledsen

har jag inte kunnat innan

sånt får man ju lära sig när man e liten

men när jag va så himla anorektisk o va inlagd så blev jag lixom helt apatisk

man känner inga känslor då

o d blir som en chock sen när d kommer

man fattar ju ingenting

  

Av Anna - 19 december 2009 15:38

idag ska jag bara försöka rå om mig själv

varit ute på en promenad o ska nog ta m mig min nya fina kamera o ta en runda i snön

ner till havet kanske

försöker nu spela lite piano o kansek t o m hitta en stämma till dopet imorgon:)

ska bli kul

kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards