Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 11 december 2009 04:15

som vanligt vaken en stund nu o fick en hel del oroande tankar. Tänk om jag riskerar o se en person i helgen! Vet jag inte om jag kan hantera just nu! D e inget som e sagt att någon ska komma. Men va gör jag då? Känns inte som jag e redo o visa mig som den starka av oss båda isf. Blä! Va gör jag om d blir så när jag e där?

Av Anna - 10 december 2009 03:27

alltid samma jäkla tid varje natt! Runt 3 vaknar jag alltid. Har hört att om man INTE tittar på klockan när man vaknar kommer man ur(;)) d. Men d e ju lixom en reflex. Tar nån riskaka nu o ska sova vidare sen! Natti

Av Anna - 9 december 2009 23:26

idag e d ju anna-dagen

o nu e d inte bara d att jag har namnsdag

man ska ju lägga lutfisken i blöt

(om man nu tänker göra d vill säga:P)

yes

Av Anna - 9 december 2009 23:24

jag kunde!

d gick att mobilblogga till slut

men skit i d för nu ska jag lägga mig

nattinatti

Av Anna - 9 december 2009 23:23

nu till jag att detta ska fungera innan jag blir tokig!

Av Anna - 8 december 2009 21:58

varför går tiden alltid så fort när jag e på samtalen?

hade varit skönt o fått stanna ett tag till

menmen

sånt e livet

har varit iväg på jobb hela dagen

gymnasieelever hade prov idag o sen va d lite utbildning

kulkul

o idag kändes d som att jag fattade lite mer oxå, hihi

men nu e d snart läggdax

självklart läsning först

imorgon kommer min fina kusse klara till mig för o sjunga:)

ska bli mys

men nu e d nattinatti

Av Anna - 7 december 2009 23:40

nu hör jag hur min säng o bok kallar

nattinatti o sov gott

Av Anna - 7 december 2009 23:11

hoppsan

har nu typ 4 chokladkartonger hemma som jag fått av söta barnelever

4 st lixom

kom o tänka på anna skipper när jag plockade fram en o mumsar här nu

va skulle hon säga om hon såg dom

hihi

fy tusan vilket jobb hon hade haft här hemma

va finns lixom

jo lite pasta

pasta

fil

skorpor

nämnde jag pasta

hihi

nä skit i skipper

nu tar jag fram min choklad igen

mums, hihi

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards