Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 21 november 2009 19:20

jag e typ sug på glass!

har bara tråkig vaniljglass hemma. o isåfall vill jag ha nån sås eller strössel till vilket jag självklart inte har.

ben&jerry´s skulle sitta fint!

men då måste jag handla d ju:(

orka lixom!

nä får rota o se om jag hittar nåt gott i min lya.

  

Av Anna - 21 november 2009 19:08

känns som jag varit rätt flitig ändå sen jag kom hem.

först tog jag mig ut till en busig liten sötnos. vi lekte lite o tog en promenad i solen. självklart skulle dockan oxå m o hålla handen o allt. hihi, gullo! klockan sprang iväg o d va dax o göra sig redo för o ta sig in till stan igen.

d va teatern som gällde. ett genrep inför imorgon. tro d eller ej men vi ska va m o sjunga på en julkonsert!. känns tidigt, men brukar va mysigt. (även om d brukar va duktigt rörigt). tror d e 30 tjejer i kören som ska va m vilket e härligt. genrepet gick som d gick m tonarter o takt osv. men d  blir säkert bra ska ni se.

jag fick världens ryck här sen när jag kom hem. hade bokat tvätt-tid o började m d direkt. samtidigt började jag fixa på toaletten, mitt rum o lite allt möjligt. o nu sitter jag här m rena kläder, halvfärdig städning o supertrött. har ont i mina händer!! eller i handlederna rättare sagt.

imorgon inleds sista barndansveckan på jobb:( då får anhöriga komma o titta på lektionen o d brukar va en hel del folk där då. sen har vi jullov. hoppas tiden går snabbt för d e tråkigt att inte jobba!

Av Anna - 20 november 2009 10:33

hjälp va ont jag fick i min mage igår

va ju ok när jag åkte iväg

sen stod jag rakt upp o ner o bara svettades

som tur e så känns bättre idag o jag gör ett nytt försökt m o åka iväg

Av Anna - 18 november 2009 21:57

men kan ju lugnt säga att d blåser under vingarna idag

känner att jag e väldigt trött o tänker strax bädda ner mig

försöker mota bort en hel del tankar

men d e fan inte lätt

vet att mitt språk inte e d vackraste idag

men så e d ibland

jag tänker iaf inte ställa nån klocka till imorgon

jag ska sova!!

o tänker göra d m samma vanliga rutiner för o va säker på att sova ordentligt

tänk va en cd-skiva kan göra

Av Anna - 18 november 2009 10:33

har verkligen inte orkat skriva nåt alls här

nåt knepigt m mage o illamående

känns bättre idag

kunde inte somna igår

hade inte följt mina vanliga rutiner på några dagar

testade rutinen

två minuter senare sov jag

sov hela natten

känner mig piggare idag

d funkar kanske trots allt:D

Av Anna - 12 november 2009 10:54

oj va jag sov länge

vaknade typ 20 i 11

men d behövdes

har ju lite svårt o somna på kvällen

redan igår hade jag ont i kroppen

typ träningsvärk

o idag e d bara värre

benen o nacken

gör ont i nacken när jag sväljer

helt konstigt


d va kul på baletten igår

synd bara att jag aldrig kan stanna hela lektionen

kan o kan:P

o idag e d barndans som gäller

alltid lika härligt!

Av Anna - 11 november 2009 22:09

vet inte va jag ska säga om dagen

d har varit fullt upp

men en sak e säker

jag känner mig inte alls på humör

varför vet jag inte

men så ska man väl få känna

men känns bara så pissigt

Av Anna - 11 november 2009 09:51

inte sovit så jättebra inatt

trött e jag

kunde inte somna

sen vakna jag o va hungrig,hihi

tidigt på morgonen tyckte puh jag skulle vakna

jag gick upp o la mig i soffan

somnade om

vaknade sen när han tyckte d va dax o vakna igen

sitter här lagom trött

puh kollar in lite fåglar i fönstret

söt e han (fast att han väcker mig)

tror jag ska försöka komma iväg o handla lite nya "jobbkläder" innan d e dax för balett

idag känner jag verkligen för att åka till baletten

känns som d va längesen

så d e dax idag

o som vanligt bjuder hela onsdagskvällen på kör

både m tjejerna o sen luciakandidaterna

e så mys när vi sjunger massa lucia o julsånger

d gillar vi!!

have a nice day!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards