Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 6 april 2010 22:05

hemresan igår gick bra

kändes segt efter ett tag

men jag kom hem en hel timme tidigare än planerat

hann m ett tåg i köpenhamn så jag slapp sitta o vänta en timme

d va skönt

jag hade lite tid i hamburg innan tåget gick så jag kunde sätta mig ner o käka lite

eftersom jag hade käkat pommes nästan varje dag blev jag supersugen på en färsk fin sallad som såldes på ett fint ställe

d fanns ju o välja mellan en hel del på hauptbahnhof

så d blev en hawaiisallad o en blue smoothie-ice

mums va d

 

Av Anna - 5 april 2010 23:19

hemma i min egen soffa nu

myser m puh som jag saknat

men sängen kalla känner jag

resan har gått bra men d tar på krafterna

dessutom ska jag upp imorgon för veckans samtal

näst sista samtalet e d


natti natti

Av Anna - 5 april 2010 21:41

hem ljuva hem! Kom precis av tåget i landskrona. En hel timme tidigare än planerat. Kom m ett tidigare tåg i köpenhamn. Superskönt efter en hel dag på resande fot. Men har haft en mysig helg.

 
Av Anna - 3 april 2010 10:20

sitter nere i tyskland nu:)

har ju inte dom där prickarna pa a som ni kanske ser, hihi

men hoppas ni fattar ända

sovit som en stock inatt

lite senare idag blir d shopping, äta gott o musikal m pappa i hamburg

mysigt


resan igar gick bra men den tog tid

akte kl 7 o va framme 16.30

men tiden pa taget gick ända rätt snabbt som tur va

kanske lägger mig i badet sen

far se

glad pask!

Av Anna - 2 april 2010 07:29

fy tusan va tidigt! Klockan ringde 5.45 o nu e jag på väg mot tyskland. Sitter på tåget till köpenhamn. Glad påsk o stor kram från mig

 
Av Anna - 1 april 2010 22:39

har tre kvällar nu varit på jobb o haft bröllopskurs

helt superkul har d varit

dom har fått lära sig vals, foxtrot o bugg

när jag såg dom kunde jag bara rysa i hela kroppen så härligt d såg ut

kära va dom

har en underbar dag framför sig som e bara deras

jag vill oxå känna så

vill att nån känner så för mig

jag vill oxå planera min stora dag

den dag då jag kommer gående mot altaret


d såg verkligen så roligt ut emellanåt

om d fanns nån minut då tex musiken tystnade o paren slutade dansa

fanns d ju klart dom som började kramas eller gav varandra en puss

började ett par så spred d sig, hihi


när dom tränade på sina steg o jag gick o kollade o så hände d ju att dom frågade mig hur dom skulle göra eller hade nån fråga

jag blev nervös i början o tänkte bara: fråga inte mig! tänk om jag svarar fel!

men sen upptäckte jag att jag faktiskt svarade

o kunde jag inte själv eller va osäker skickade jag frågan vidare till nån som kunde

jag kunde nästan säga till mig själv: svara inte! säg inget! du gör fel!

men sen insåg jag att d faktiskt inte blev fel

jag kunde faktiskt hjälpa dom

o jag gjorde nytta där


så d så!!

kul har d varit!


imorgon bär d av till tyskland så jag måste försöka komma i säng snart

ska upp tidigt


GLAD PÅSK


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards