Alla inlägg den 7 april 2010

Av Anna - 7 april 2010 23:42

jag har ont i mina händer

känns som att d bara blir värre o värre

sitter verkligen i hela tiden

hela dygnet

va fan e d för nåt

ont på andra ställen i kroppen oxå

men inte lika mkt som händerna

nacken, ryggen

d gör ont

  

Av Anna - 7 april 2010 23:35

ligger i soffan helt trötter

fastnat m ett spel på datorn o orkar inte ta mig in till sängen

slö o lat man e

men måste snart försöka sova iaf

nattinatti

Av Anna - 7 april 2010 21:56

jag va så trött idag när jag vaknade o somnade om senare i soffan vilket va jätteskönt

när jag vaknade kunde jag fortfarande inte bestämma mig för om jag skulle på baletten eller inte

men jag hoppade in i duschen o drog iväg m bussen

men d blev så jobbigt sen

jag försöker o inte tänka på saker för mkt för jag vill verkligen inte att d ska ta av min energi

d känns så onödigt

jag vill verkligen känna o tänka bra saker

men d känns jättejobbigt att jag gått upp i vikt

jag känner d på mina kläder o allt

ser d i spegeln

jag vill inte bry mig

jag vill tycka om mig själv

oavsett om jag går upp i vikt eller inte

men tankarna va där under hela balettlektionen

nör jag sen åkte vidare till kören kändes d bättre

ända tills d va dax o lämna pianot

när jag skulle sätta mig för o sjunga istället

där gick d inte

skäms för o sjunga

dom andra e så duktiga

ville bara sjunka genom jorden lixom

men nu ligger puh här o myser på min mage o jag försöker fokusera på

BRA SAKER

Av Anna - 7 april 2010 16:26

sitter på bussen nu. På väg från Baletten till kören. Solen skiner härligt:)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards