Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Anna - 8 mars 2010 22:37

varför stöttar folk varandra i ätstörningar

jag fattar inte

ge varandra tips

tips som bara driver en till döden

tips om hur man bantar

hur man kan skada sig

när man e sjuk i tex anorexi vill man ju inget hellre än o få tips om hur man går ner mer i vikt

hur man kan göra för att lura andra

o då förstår man inte att d e dåligt för en

man blir arg om man inte får veta hur nån annan gjort för o gå ner eller skada sig

man förstår inte att d bästa för en själv e att inte få veta d

när jag va sjuk fick jag så otroligt mkt tips

d va väl inte så att man satt o pratade o sa till varandra : Gör så här!!

d va ju mer att andra berättade om hur dom hade gjort eller gjorde o då va man ju tvungen o testa d

d kunde va dom allra mest idiotiska sakerna

men d fanns verkligen inga gränser för va man kunde hitta på

jag tänker inte berätta nåt av va jag hörde eller va jag själv gjorde

men när jag tänker på d så kan jag undra hur jag kan sitta här levande idag egentligen

förstår inte ens hur jag kunnat utsätta mig ( o andra) för dessa sjuka idiotiska saker

fan va jag e glad att jag inte e i den skiten mer som jag va då

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards