Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Anna - 10 februari 2010 21:16

en dag visste jag att jag skulle utsättas för nåt av d jobbigaste jag vet

jag trodde jag skulle få panik som jag brukar

bestämde mig för hur jag skulle försöka hantera situationen

tänkte igenom för o nackdelar

fram o tillbaka

hit o dit

hur skulle jag hantera d efter osv

allt tänkte jag nog igenom

utom en sak !

att jag efteråt faktiskt inte fick panik

att d gick bra

jag klarade situationen

vilket jag inte gjort tidigare

trodde jag hade stängt av o att känslor o tankar skulle komma senare

att allt skulle komma ifatt mig

men d gjorde d aldrig

känns bara helt konstigt

visst e d bra

jag e glad att d gick så bra

men d e oerhört  konstigt o ovant

att jag bara kan säga att d gick BRA

bara d känns konstigt

den situationen har lixom aldrig gått bra

visst fanns o finns d obehag

men jag hanterade d

jag fick faktiskt inte panik

jag dog inte

jag klarade d o jag ska klara d igen

om o om igen

o till slut ska jag inte ens bry mig

inte behöva tänka igenom hur d ska hanteras

så yes!!

heja mig! hihi

  

Av Anna - 10 februari 2010 21:13

jag känner verkligen så starkt att de GLADA ÄNGLARNA e m mig!

Härligt e d!

Av Anna - 10 februari 2010 10:40

kan inte bestämma mig om jag ska åka o dansa eller inte

eller jo d ska jag nog

va längesen jag va på baletten

  

Av Anna - 10 februari 2010 09:17

nu kan jag verkligen själv känna o komma på mig själv göra en massa saker som varit rena helvetet innan. jag flinade lite åt mig själv igår när jag satt o kollade på en dokumentär om tjejer i usa som va väldigt sjuka i ätstörning. för inte så längesen skulle mina tankar börja dra igång om att svälta mig själv igen. men igår satt jag o åt samtidigt o tänkte på va jag skulle äta när jag kom hem från jobbet senare på kvällen. d skulle jag aldrig kunnat göra för nåt år sen. då skulle jag tagit åt mig av tipsen o allt skulle bli negativt. nu försökte jag kolla in va dom hade för behandlingsmetod o jag hade verkligen ett helt annat syfte när jag tittade på d. d va verkligen en urhäftig cool känsla. då känns d mer o mer att jag verkligen kommit hur långt som helst.

d jag trodde va helt omöjligt har jag klarat!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards