Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Anna - 16 januari 2010 16:41

vet att jag har jättetråkiga, korta inlägg just nu.

 o jag har säkert haft d alltid.

men jag vet inte va jag ska skriver.

d e massor som känns i mig men jag vet inte hur jag ska formulera mig.

vet inte ens hur jag ska få d ur mig.

hur jag ska agera eller va jag ska säga.

så en hel del känns rätt rörigt inne i min själ.


hur får man lixom ordning i sin själ?

jag vet inte hur jag ska reda ut d.

hur vet man VAD man känner?

hur vet man HUR man ska sätta ord på d?

OM man ska sätta ord på d.

e d bara jag som känner denna röran eller finns d nån som kan hjälpa mig m HUR MAN GÖR?!?!


jag vill få ordning i mitt liv.

o då menar jag d som e inne i mig.

vill kunna känna mig lugn, säker på saker jag gör.

inte alltid tro att jag inte lyckas eller att jag inte duger.

att andra tänker dumma saker om mig. (att jag har gjort dumma saker)

att jag e ond.

att jag inte gör nåt gott....


vet inte hur länge jag ska fortsätta. detta orkar jag inte m men känns som jag fastnat o inte kommer loss. mina tankar hindrar mig, jag vet. d e jag själv som hiindrar mig. men jag vet inte hur jag ska komma loss!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards