Alla inlägg den 21 september 2009

Av Anna - 21 september 2009 21:50

mår inte så jäkla bra just nu

blir fan inte klok på vad

en liten sak som fick tankarna att balla ur

känner nu att jag testat gränser som bara den

ser inte d när jag e inne i d

men nu inser jag skiten lixom

jag tänker iaf gå o lägga mig nu

o hoppas att jag mår bättre imorgon

både m tankar o m förkylning/illamående

nattinatti

Av Anna - 21 september 2009 12:38

usch o blä

mår fortfarande illa

gillar inte detta

somnade om här i soffan o va rätt borta

men skönt

trodde jag skulle må bättre när jag vaknade

nope

men ska om en liten stund ta mig in i duschen o hämta två loppor

den ena i skolan o den andra på dagis

mysigt

ska nu försöka käka nåt

hoppas att d e därför jag mår konstigt

kan d va d?

Av Anna - 21 september 2009 09:51

ligger under täcket i soffan o glor på tv

när jag vaknade mådde jag sjukt illa o kass i magen

inte kul

misstänker att d kanske blev aningen mkt för kropp o psyke igår

va på jobbet mellan 10.15 o 20.40

vilket innebär DANSDANSDANSDANS typ nästan hela tiden

framåt eftermiddagen när alla barngrupperna slutat mådde jag illa o va supertrött

men då va d dax för bugg-träning

jättekul att va igång igen

men d kändes i kroppen

o d svåraste e att balansera matintag en sån dag

försöker så gott d går

vid 21.40 va jag hemma

bara tuppade av i sängen direkt

va halvt, om inte helt medvetslös

illamåendet sitter fortfarande i, mindre kul

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards