Alla inlägg den 29 september 2009

Av Anna - 29 september 2009 20:54

hur ska man kunna hitta en bra balans

balans i livet

jobb o allt va d innebär

inte jobba ihjäl sig lixom

sätta stopp

stå fast vid d

inte ge efter för o va snäll

man e ju rätt korkad ibland

om man nu får säga så själv

Av Anna - 29 september 2009 20:16

låg hos en riktig sötnos igår när hon skulle somna

hon hade en heldel att prata om

blev allvarlig o sa:

"några i klassen tror dom e coola

men d tycker inte jag

man ska va sig själv

o d e jag!"

så kloka ord från en liten sötnos!

sen fortsatte hon:

"om jag skulle säga till dig att du e ful

så ska du inte lyssna på d.

för alla e fina som dom e!"

hon blundade några sekunder

o tittade på mig sen ogen o fortsatte:

"d e som molly sjunger:

du är fin som du är

när du står m mig här

gör dig inte en  massa extra besvär

utan va den du e

o så ska du få se

du e värd allt som livet kan ge"

 

kan ni förstå att mina tårar rann när hon sen somnade 2 sekunder senare

hon e så fin

så klok

en dag ska hon veta hur mkt hon hjälper mig

m sina ord

m sin underbara närvaro


älskar dig min fina underbara loppa<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards