Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 16 september 2009 20:42

samtalet jag va på idag gick bra

trivs bra m henne

hon hade nu fått besked om att jag blivit beviljad mer timmar hos henne

det var sagt 20 timmar från början

o dom närmar sig sitt slut

skönt att veta att d blir ytterligare 20 gånger


Av Anna - 16 september 2009 11:13

kan man annat än att älska denna dans!!

så otroligt vackert!!

  

Av Anna - 16 september 2009 11:10

har ett litet mystroll här hos mig i soffan

han e så söt min lille prins

  

bilden e dock inte från idag:P

Av Anna - 16 september 2009 09:11

fullt ös idag m kan jag ju säga

först ska jag på samtal vilket känns bra

sen e d direkt till jobbet för att dansa balett

behöver gå lite innan vi slutat för att duscha

måste ju hinna m buss/tåg så jag kommer till landskrona snabbt

där väntar kören som vanligt

så d e en helt vanlig onsdag typ

Flört

Av Anna - 15 september 2009 22:28

haft 3 mysiga barngrupper

några busiga barn men dom flesta väldigt snälla,hihi

sen bestämde jag mig för att stanna o själv va m på en lektion

så jag gick bort på hemköp o köpte mig en portion veg. lasagne

d va rätt gott

lektionen jag va m på va vuxenmix som rebecca hade

o idag va d street

kul o jätteskönt att få träna

svettas o bara slappna av

många tankar som snurrar kunde jag försöka lägga bort

även om d bara va för en kort sekund så va d skönt

tror jag ska försöka göra detta fler tisdagar

men nu väntar spikmatta, bok o säng

nattinatti

Av Anna - 15 september 2009 12:05

ojoj

letade precis efter ett vykort att skicka iväg

o där låg en hel del vanliga foto

hitta ett på mig o finaste anneke!

saknar dig!

vet att du har d bra o finns bland oss

vi saknar dig!

Kyss

Av Anna - 15 september 2009 11:11

sovit som en stock hela natten

somnade snabbt vilket va skönt

e så otroligt seg när jag vaknar

tror jag sover mkt bättre nu när jag myser på min spikmatta varje kväll

d e så skönt

lägger mig där en stund innan jag somnar

d e nice!!


om nån timme ska jag iväg o jobba

3 mysiga barngrupper idag

sen blir d tidigt i säng ikväll

Av Anna - 14 september 2009 21:33

e så ordentligt supertrött nu

ska gå o göra mig klar

struntar i dom korkade hollywood-fruarna o lägger mig

sängen o sömnen kallar

nattinattiKyss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards