Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Anna - 9 oktober 2009 21:58

efter en riktig soffkväll e d dax för att krypa ner

ska bli skönt

e inte bara jag som e trött

puh myser här i ena hörnet

min trötte lille prins

sov gott!!

natti natti

Av Anna - 9 oktober 2009 20:57

fy va d känns snurrigt nu

mår inte bra

gör ont i bröstkorgen

tar mina tabletter så att d ska bli bättre

hänger inte m

kroppen ger tydliga signaler

hur gör man för att lyssna

lyssna på signalerna fullt ut

detta e inte lätt

hade sett fram emot morgondagen

men d går inte

typiskt

kroppen säger nej

  

sol

Av Anna - 9 oktober 2009 12:26

solig dag idag

härligt

sån höst gillar vi

men inte om d bara regnar hela tiden


idag åker mina sötaste på semester

en hel vecka ska dom va borta

fatta hur tomt d blir

va hos dom igår men den största loppan va inte hemma, tyvärr

men jag myste lite m den minsta

jag natta henne o läste några små böcker

snacka om mysigt

vi låg båda i hennes lilla säng

även 2 dockor,kitty,makkapakka,igglepiggle,upsydaisy

men mys hade vi

"anna klappa!"

hon la sin lilla arm om mig o sa

"min anna!" innan hon somnade

även jag höll på att somna men d blev lite trångt efter en stund

men jag hoppas dom får en mysig vecka!:)


nu ska jag göra mig redo att åka till jobbet

d e barnbalett idag som gäller


have a nice day!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards