Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Anna - 22 oktober 2009 21:39

idag har jag varit m på en danslektion!!

superkul va d. solosalsa blev d. hade inte så bråttom hem efter barngrupperna. så då kolla jag va som fanns idag o valet blev denna lektion. kul o prova nåt man inte gjort innan. d va lixom ingen nybörjargrupp heller. dom hade dansat några terminer tydligen, hihi. men tror d gick rätt bra ändå. va nog inte så bortkommen som jag trodde jag skulle va. när jag väntade på bussen kändes allt verkligen helt superbra. eller ja, superbra e ju till att överdriva. jag kände mig glad iaf. rätt härligt ändå. men sen blev jag bara så supertrött. så sängen kallar strax kan jag ju säga.

men i vilket fall som helst så har jag nu haft två rätt bra dagar! nice!

Av Anna - 22 oktober 2009 12:12

e antagligen ett virus jag fått

alltså finns d inte mkt att göra m min hals

Av Anna - 22 oktober 2009 09:59

jag kan ju börja m att säga att jag slutat m dom där ångestdämpande tabletterna. dom dämpade fan ingen ångest, tvärtom!! d e inte första gången som jag mått superkonstigt när jag tagit dom. nu va d sista gången o jag ser kopplingen. d e ju inte meningen att ångesten ska öka o enda utvägen blir att göra nåt jag inte borde o dessutom inte vill egentligen. jag trodde att ångestdämpande medicin skulle dämpa ångest!! eller e d jag som fattat fel? min läkare ska ringa mig senare idag så jag får ta d m honom. fattar lixom inte.

tänkte göra mig klar lite snabbt nu för att cykla ner till citykliniken idag igen. halsen!! ont när jag sväljer, gigantisk halsmandel:( bara till att kolla upp.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards