Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Anna - 24 oktober 2009 22:37

sängen kallar nu

högt

men jag blir inte färdig till att göra mig klar

fastnade både vid datorn o i en film

upptäckte plötsligt att klockan ska ändras inatt

hade jag totalt glömt

tur att jag kollade nyheterna!!

men jag skulle iaf inte komma för sent till jobb tack o lov

så vips har man en extra timme

nattinatti

ska se om jag kan lägga in en bild nu, gick inte innan

  

yey, d gick!!


Av Anna - 24 oktober 2009 20:23

hihi

vilken härlig telefonkväll jag har

men d e kul

avslutat ett precis m en taggad positiv typ som e på väg hem från en härlig utbildning

o väntar på ett annat spännande samtal

känns nervöst

förstå gången lixom

fatta d!!

känns som e superbra kväll detta

fan va jag e glad!!


Av Anna - 24 oktober 2009 19:29

ja fy tusan. va o hälsade på en vän idag som tyvärr blivit inlagd. va så himla längesen jag va där på avdelningen. vilka sjuka flashbacks man fick. vi satt o pratade en stund. vill ju bara få henne på bättre tankar. blir så sjukt frustrerad på vården bara. pratade lite m nån personal som jag ju kände. o va händer? man blir granskad nerifrån o upp o dom kan konstatera att man mår bra. visst rent fysiskt mår jag ju jäkligt mycket bättre. tack o lov! men d e ju inte där skiten sitter. d e inte i vikten!! man mår ju dåligt i själen.

ja fy tusan va glad jag e att jag bara kunde gå ut därifrån o hem till min lya o puh.

:)

Av Anna - 24 oktober 2009 19:22

funderar på om jag ska försöka komma i säng rätt tidigt idag. ska ju upp tidigt för att åka till jobbet. funderar på att ta tåget imorgon, då kan jag åka senare. men brukar kännas stressigt då o d pallar jag inte. har inte kunnat somna nu några kvällar, tradigt e d.

men ser fram emot en dag m massa härliga barn på jobb.

mys

Av Anna - 24 oktober 2009 19:12

min lille puh kröp under täcket här i soffan o har lagt sig o spinner. mitt lilla troll. han ligger mot min fot så jag känner hans spinnande i hela foten, hihi. mystroll e han.

Av Anna - 24 oktober 2009 18:45

oki, nåt nytt här nu

jag kallar d DAGENS TREAGlad

så idag e d premiär


* handlat o lagat mat/fruktlåda

* somnade om i soffan, skönt

* myst m min älskade lilla puh-prins

Av Anna - 24 oktober 2009 10:06

kunde inte somna igår

hade väl sina förklaringar

men jag började tänka en massa

POSITIVT!

nu jävlar säger jag bara

positiva saker ska skrivas VARJE dag

jag ska se mig i spegeln utan förakt

önska mig lycka till!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards