Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Anna - 15 oktober 2009 22:10

bara för d så drog tankarna igång

jag e så pissigt trött på dig ditt äckliga svin

jag hoppas du e medveten om en sak

du har sabbat mitt liv

hur fan tänkte du lixom

jag kan inte riktigt fatta

o kommer väl aldrig göra d heller

vet inte om jag vill om jag ska va ärlig

men varför

hur kan man bara få sån hjärnsläpp

jag hoppas innerligt att d aldrig hänt igen

varken m mig eller nån annan

jag vet inte om du inser hur d påverkat mig

mitt  liv

va som hänt

vissa dagar kan jag ha distans till d o slipper må överdåligt av d

men sen finns d dom djävulska dagarna

då e d bara för mkt o jag vill inte va i mitt eget skinn

hur mkt jag än försöker kommer jag inte ifrån mig själv

o d ger mig totalt jäkla panik

vet du hur d känns eller

skulle va intressant o veta va du tänkte då

o hur fan du tänker nu

va d fortfarande jag som va på fel plats vid fel tillfälle

eller hur ser den biten ut

fattar du att d får mig att tro att d e mitt eget fel

kanske inte nu så mkt

nu inser jag oftast att jag faktiskt inte kunde hjälpa d

d va du som va vuxen

d va jag som va barnet

du skulle va den vuxne

men du va bara d äckligaste svin jag nånsin sett

fy  fan alltså



Av Anna - 15 oktober 2009 22:04

torsdag idag

sängen väntar

tror puh redan ligger där o myser

min bok väntar oxå

har varit en ok dag idag faktiskt

jag bestämde mig för att åka till helsingborg tidigare för att hinna fika lite

va mysigt

hela skiten m d onda o så har varit bättre oxå

tror d beror mkt på att jag tagit medicinerna nu någon dag

hoppas d fortsätter åt detta hållet

har just nu inte en susning om va jag ska skriva här

har lixom inget att berätta direkt

hoppas på en bättre bloggdag imorgon:)

nattinatti

Av Anna - 15 oktober 2009 12:22

alltså va tusan va d för telefonsamtal jag fick imorse?

hihi

fan va jag skratta efteråt

va från nån radio station i malmö

dom hade sett nån undersökning att landskronabor va minst lyckliga

o då ville dom väl kolla om jag va lycklig

haha

va tusan svarar man

att man hade varit glad om man bott nån annanstans

ja hjälp va jag skratta sen

måste fan varit ett skämt

eller?:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards