Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Anna - 14 oktober 2009 21:29

nu måste jag försöka komma ihåg att d faktiskt gick rätt bra idag

inte klanka ner nu

inte en massa skit

måste försöka tänka att d faktiskt gick ok


Av Anna - 14 oktober 2009 16:11

sådär

läkaren jag träffade va superbra

finns dock inte mkt man kan göra

har världens muskelspänningar i hela kroppen

o värst e d i skallen just nu

menmen

ska säkert bli bra


har plockat lite här hemma i min stökiga lya

måster verkligen försöka få ordning här

ta lite då o då


känns just nu som att d e så himla mkt jag skulle behöva ventilera eller nåt. men jag har inte en susning om var jag skulle börja, dessutom vet jag inte va jag skulle säga. d e så mkt som rör sig i skallen men jag kan inte reda ut vad. försöker att inte tänka alltför mkt men d e faktiskt inte alls lätt. min största ventil just nu har åkt iväg. känns skönt att dom snart kommer hem igen. varför kan inte allt bara va enkelt istället? denna perioden känns allt verkligen så sjukt komplicerat. jag vet att d egentligen e jag som gör d så sjukt komplicerat. men jag blir ju fan aldrig nöjd m nåt. o d e jag så himla trött på. jag vill kunna ta emot komplimanger (om man får några). jag vill kunna känna att jag gjort nåt bra. o bara för att jag gör en liten liten skitsak fel så ska väl inte hela världen behöva rasa samman?!?! varför gör den alltid d då? nu e d snart dax för lucia vilket jag älskar. men d einnebär en stor konsert i kyrkan där jag ska spela. jag älskar d o tycker d e superkul. men spelar jag d minsta lilla fel så blir jag så arg på mig själv. så har d varit dom andra åren o på andra småsaker vi gjort m kören. så vill jag inte att d ska bli detta året. redan nu har vi börjat träna på alla sånger. o idag e d jag o j som ska träna m tjejerna i kören. rätt kul men inte lätt kan jag säga. men d ska säkert gå bra.

nu ska jag försöka sluta gnälla. måste nämligen ringa ett samtal innan jag packar ihop mina noter o ger mig iväg.

hejhej

Av Anna - 14 oktober 2009 11:20

jag har ont

jag har tråkigt

e trött

måste leta fram noter till ikväll

tror jag ska slumra till lite i soffan innan jag måste ge mig ut till doktorn

ojoj

d va många måsten

d ordet MÅSTE bytas ut till nåt annat

eller hur?

Av Anna - 14 oktober 2009 10:53

säg inte att d e migrän jag fått

när jag vaknade idag va huvudet värre

gick från nacken genom hela huvudet o ut i pannan

även örat gjorde ont

o d stack i hela högra sidan av ansiktet

men jag har fått en läkartid till i em

jag har rullat ner för att ljuset gör ont i ögonen

men pallar inte bara ligga

måste ju kolla om jag fått mail

kolla facebook o så

e man beroende eller, hihi

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards