Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Anna - 23 oktober 2009 22:18

hur fan kan man som företag, eller va dom nu e, få ringa o sälja rakhyvlar per telefon?!?! dessutom säljer dom d inte. man får prova den gratis men betalar bara porto. när dom ringde mig för nån vecka sen sa jag ja. jävligt idiotiskt gjort. jag vill inte ha en sån i min lägenhet!! paketet e inte öppnat o jag har jävligt god lust att bara slänga den nere på gården i soptunnan. men den fula räkningen på portot ligger i paketet o jag vill INTE behöva öppna d. vilket jag inte tänker göra heller. detta ska jag fan absolut  inte äventyra. men fan!!!! helvetes jävla röv!!

förlåt alla mina ordval!!

Av Anna - 23 oktober 2009 21:54

men fan då! kan inte nån bara lära mig en sak?!?! jag vill kunna skita pengar. jag vill kunna åka iväg till malmö i helgen. lördag till söndag. snälla!! jag behöver d. jag vill d!! men även om jag skulle kunna betala så jobbar jag ju faktiskt på söndag så d går ju inte ändå.

men jag behöver den kursen!! kan inte förklara va den handlar om. men om min mamma läser detta o jag säger laila, mia, resa så fattar du!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards