Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Anna - 13 oktober 2009 20:45

nu tänker jag strax ta min äckliga skallebang o krypa ner

har riktigt ordentligt ont

jag tänker inte ställa en enda klocka till imorgon

så jag hoppas innerligt att den e borta imorgon

annars får d bli ytterligare en tur till ett ställe där d finns medicin

jag ska ändå cykla ner till stan

på min nya fina cykel

ska ner o hämta min nya fina jacka

tusan va jag blivit bortskämd av min lilla mamma

cykeln e hennes gamla som blivit superfin

o jackan har hon köpt till mig

tur att man har en fin mamma som väljer att skämma bort mig

o inte skämmer ut mig, hihi

älskar dig mamsen!!


Av Anna - 13 oktober 2009 09:48

min lille sötnos puh har sovit hos mig hela natten

va jättelängesen han gjorde d

mysigt e d

han va kvar till typ halv 3 inatt

då åkte han ut nån timme

han ville leka då!

men d ville inte jag kan jag ju säga

dessutom va jag uppe 2 gånger o gav honom mat

har inte varit ofta som skålen varit helt tom

men nuförtiden e den d

nån timme senare fick han komma in igen

då la han sig ner o sov

han e så söt min lille prins


nu ska jag hoppa in i duschen o sticka iväg

först apoteket

sen samtal

o sen direkt till jobbet

dancedancedance!!


en liten bild på min sötnos!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards