Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 27 oktober 2009 22:28

* skönt att va på samtal hos min psykolog

* bio m mamma, bra film:)

* allmänt bra dag


d va denna dags trea

Av Anna - 27 oktober 2009 22:23

sitter hemma hos mamma nu i mina underbara tåspetsskor. jag blir bara mer o mer frustrerad när jag inte klarar av d jag vill på lektionerna. jag vill oxå kunna gå o allt så i mina skor. men d känns verkligen att min högra fot e mkt svagare än min vänstra. men istället för att träna mer blir jag bara arg o orkar inte bry mig. men nu när jag e här hos mamma ska jag försöka träna lite. finns för d första mer plats här.

  

Av Anna - 27 oktober 2009 14:34

nu sitter jag på bussen till ystad. jag har varit i lund på återbesök på infektionskliniken (efter min lunginflammation i våras). men jag va frisk som en nötkärna:) härligt va?!?!

tänk om d bara varit så väl. att man verkligen rakt igenom varit helt genomfrisk. både i kropp o själ. tur man e frisk nånstans i alla fall, hihi.

ikväll ska jag bjuda lilla mamma på bio har jag lovat. har fått såna bio-checkar i omgångar o inte kunnat utnyttja. så d blir perfekt idag ju. vet inte säkert va vi ska se än men lutar åt julie&julia m meryl streep. ska nog bli bra. mamma bjuder på lite käk innan oxå. vet inte riktigt va jag e sugen på bara. hoppas hon har nåt bra förslag.

kramkram så länge.

Av Anna - 26 oktober 2009 22:10

denna dags 3:a kommer här!


* skrivit lite

* kul stund m utbildning på jobb

* suttit vid pianot

  

Av Anna - 26 oktober 2009 22:02

trött efter denna dag

första delen av dagen va lugn tycker jag

tog en liten runda på stan

framkallade foton

tog en latte

letade efter en julklapp

stack hem igen

sjöng o spelade

åt lite

o sen drog jag iväg till i-m

hon hade gjort supergoda scones till oss

sen va d dax för oss att gå bort till jobbet o bli lite klokare på massa dans

d e mkt o lära sig men väldigt kul


Av Anna - 26 oktober 2009 10:21

sökte bilder på tokiga djur o kolla va jag hitta där!! haha


  

Av Anna - 25 oktober 2009 21:14

känns fan som jag fastnat helt eller hur ser d ut?

på nåt sätt ska jag komma loss!!

  

Av Anna - 25 oktober 2009 21:10

har jag fått nåt mellan tänderna eller??

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards