Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 12 oktober 2009 19:59

nån som kan säga mig hur fan detta ska gå

snabbt

vill ha svar snabbt

vill att detta ska gå snabbt

e så fucking trött

trött på skiten


take it away

i need you

now

Av Anna - 12 oktober 2009 19:56

please come home

  

Av Anna - 12 oktober 2009 19:19

har nog nån konstig rundgång just nu

mår illa när jag inte ätit

mår illa när jag ätit

nåt konstigt i denna kropp e d

känner mig febrig men har ingen temp direkt

aningen förhöjd e den

imorgon ska jag ner till apoteket

dax för min gamla tabletter igen

e nog d bästa just nu

Av Anna - 12 oktober 2009 10:12

mått illa hela natten

ont i hela kroppen

ingen feber

va fan e detta

försöker få tag på min läkare

detta håller inte hur länge som helstGråter

Av Anna - 11 oktober 2009 21:11

en dag vill jag kunna säga

"jag ska till min pojkvän"

den dagen vill jag ska komma snart

då ska paniken över de orden vara borta

paniken över att just ha en pojkvän

fan va jag hatar att d skrämmer mig så

Av Anna - 11 oktober 2009 20:22

har suttit hela kvällen nu o läst andra bloggar

fastnade verkligen i dom

flera väldigt allvarliga

sorgliga

en del där jag kunde sätta in min egen historia i sammanhanget

på gott o ont kanske

en mamma som berättar om sin dotter som tagit sitt liv

saknaden efter henne


d har ju funnits stunder i min lilla historia då jag själv suttt i den sitsen

inte i mammans

men då jag inte orkat mer

skadat mig oerhört mycket

o även allvarligt

då kunde jag inte se eller förstå va d kunde ha för följder

idag kan jag inte förstå hur jag vågade

hur jobbigt d än har varit så skulle jag inte vilja försvinna helt

en sak jag sagt väldigt ofta o säkert gör fortfarande

att jag inte orkar mer

att jag vill försvinna

men jag vet innerst inne att jag inte vill d

jag vill inte dö

hur kan jag då ha utsatt mig för d så mkt

jag har satt min familj i en svår sits

tänk om jag lyckats m d jag höll på m

tyvärr finns d en del i min närhet som faktiskt lyckats m d

dom har faktiskt tagit sitt liv

på ett sätt kan jag ju förstå deras känsla i paniken

men kan samtidigt va arg för va dom utsatt sina nära för

  






Av Anna - 10 oktober 2009 20:26

känns som mitt hjärta rusar iväg

kan nån springa iväg o fånga upp d

snälla

  

Av Anna - 10 oktober 2009 20:24

har roat mih m att lägga in lite bilder här:)

letat upp lite på nätet på söta figurer

som tex denna, diddlina:)

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards