Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 5 oktober 2009 22:39

jag vill inte bara se ett ljus i livet just nu

jag vill känna ljuset

så jäkla jobbigt när d e mulet o mörkt

i wanna see the light

  

Av Anna - 5 oktober 2009 22:34

halsen bränner

ont i magen

ont i skallen

finns d nån del av min jävla kropp som inte värker

så riktigt ordentligt trött på the shit

arg

Av Anna - 5 oktober 2009 10:27

varför kan man inte va glad efter ett telesamtal m försäkringskassan

blir ju fan bara arg o ledsen

jag visste att denna månad skulle bli tajt

men nu blir d fan ännu värre

konstigt man får magsår eller

om dom nu får in kvitto som tydligen inte står m på den jäkla planeringen

varför ringer dom då inte o frågar

ring då o fråga va d e för jäkla kvitto jag skickat in

grrrr

tack för all vänlighet

NOT


Av Anna - 4 oktober 2009 18:38

idag har milt sagt varit en jäkligt tuff dag

många tårar

mkt känslor m stora frågetecken

sovit en stund på em oxå

o jag kan ju säga att d blir tidigt i säng

helt pissigt utmattad e jag

hur ska ens psyke kunna ta så mkt kraft o ork

kan fan få vemsomhelst att ge upp

kan inte saker bara vara lätta

Av Anna - 4 oktober 2009 12:26

har sovit som en stock inatt

men kallt har d varit

tur man har 2 täcken då

lyckades somna en stund nu på fm i soffan

e jag född trött eller va e d

känns som en tung sten lyfts bort nu

inte hela stenen men en stor del av den

tur att visa ibland lyckas tänka åt en

speciellt när man inte kan själv

tack

Av Anna - 3 oktober 2009 21:03

va fan e d för jäkla klump jag har

den sitter i halsen

kommer från magen

känns trögt m andningen

mår illa

va i helvete händer

jag e rädd

försöker styra in d åt rätt håll

men jag vet fan inte va o hur jag ska göra

fatta hur jäkla rädd jag e

vet att detta låter superneggo

o d e inte dit jag vill

fan va jag hatar detta

tänker gå o lägga mig nu så jag slipper detta

för om jag ska va ärlig så orkar jag inte

orkar inte m detta nu

Av Anna - 2 oktober 2009 07:57

har sovit ordentligt gott inatt

men d har varit kallt

nu börjar min "vintersömn" hihi

då e d tröjor, filtar, strumpor o sånt som gäller

allt för att inte frysa ihjäl när jag sover

men på nåt sätt tycker jag d e skönt

hellre d än den äckliga värme på sommaren

menmen

nu ska jag göra mig klar

packa lite oxå

o sen drar jag till k-stad

vet inte om jag ska ta m mig datorn

fan att man e så sjukt beroende av den, haha

men kan va skönt att slippa den en kväll

får se om den överhuvudtaget får plats

så om jag inte skriver här i helgen vet ni varför

då försöker jag bota mitt beroendeTungan ute

Av Anna - 1 oktober 2009 21:37

nu kommer jag snart bädda ner mig

trött o ovanpå d hjärtklappning

stress

nerver i kläm i bröstkorgen o hjärtklappning

va fan händer

på ett plan går ju saker framåt

varför kan inte allt göra d på samma gång

hade varit så mkt enklare då

imorgon åker jag till k-stad

ska gå en runda på stan m nettan

o sen kommer mamma dit

hoppas kunna slappna av lite då

sen e d kalas för en sötnos på lördag:)

måste hitta nåt fint till henne imorgon

men först vill jag ha en ordentlig dos sömn

skönt o koppla bort en del skit i några timmar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards